Apesal.com: Kongsi Cerita Antara Blogger

Assalamualaikum. Entri ni sebagai tanda terima kasih kepada Apesal.com yang membantu meningkatkan traffic Kongsi Cerita. Dengan blog yang makin bertambah dari hari ke hari, kini Apesal.com muncul di mana ianya memudahkan perkongsian pautan kepada artikel-artikel menarik yang mana diperlihatkan secara rawak pada penghujung setiap artikel, sekaligus menjadikan pencarian artikel menarik harian lebih mudah dan senang. Menurut founder Apesal.com, lebih banyak klik yang kita beri maka lebih banyak la klik yang akan kita dapat. Macam mana boleh banyak bagi klik macam tu? Blogger mestilah meletakkan widget Apesal.com di tempat yang strategik



Apesal.com berfungsi sebagai salah satu tempat untuk berkongsi pautan, di mana setiap pemilik blog yang berdaftar akan mendapat satu widget khas, yang mana anda dikehendaki meletakkanya di blog anda, dan melalui ruangan widget tersebut, entri-entri rawak sama ada daripada blog anda sendiri, mahupun dari blog-blog lain yang berdaftar di Apesal.com akan diperlihatkan. Apesal.com, melalui konsep tersebut, para pengguna boleh mendapat peningkatkan trafik pembaca antara 30% hingga 40% setiap hari.



Para penulis blog yang berminat, boleh mendaftarkan diri dengan mudah pada laman Apesal.com, seterusnya memasang widget khas, dan mula berkongsi trafik bersama yang lain. Namun begitu, ianya mengambil masa sehingga 12 jam untuk blog anda disahkan oleh pentadbir di Apesal.com.

Untuk pengetahuan para pembaca, laman Apesal.com ini dibangunkan oleh pemilik disebalik laman E-Sempoi, iaitu Sharifah Munira.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kongsi Cerita Kongsi Cerita
solihin zubir
Great 1:1 Traffic Exchange
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More